Elektronický prodej vstupenek

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce shrnuje současný stav elektronického prodeje vstupenek, analyzuje výhody a rizika, která elektronický prodej vstupenek přináší divákům i provozovatelům kulturních zařízení a uvádí přehled dostupných internetových platebních systémů. V diplomové práci je navrženo možné zlepšení elektronického prodeje vstupenek pro Městské divadlo Brno, které vychází z důkladné analýzy současného stavu za využití metod strategického managementu. Na základě údajů komerčního oddělení a managementu divadla jsou v diplomové práci analyzovány zásadní vnitřní i vnější faktory pomocí SLEPT a SWOT analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil.
This master thesis deals with e-commerce of entrance tickets. Current reservation and sale systems of entrance tickets are described, advantages and risks of those systems are described from the customer point of view and management point of view. Improvement of e-commerce of entrance tickets implemented in Brno City Theatre is suggested based on detailed analysis of internal and external factors, which are defined with usage of SLEPT, SWOT analysis and Porter model of competition.
Description
Citation
LACMAN, P. Elektronický prodej vstupenek [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Dagmar Matějková (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO