Strategické řízení elektronického obchodu

Abstract
Disertační práce řeší návrh modelu pro podporu strategického řízení elektronického obchodu firmy integrující stávající charakteristické procesy řízení ve firmě. Základní matematický model využívá řešení soustavy diferenciálních rovnic a je adaptabilní vůči potřebám konkrétního subjektu.
The dissertation deals with designing of model for support of strategic management of e-business which is characteristic by integrating existing management processes in the company. The basic mathematical model uses the solution of differential equations and is adaptable for the needs of particular entity.
Description
Citation
LUHAN, J. Strategické řízení elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku - v
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) prof. Ing. Dušan Baran, CSc. (člen) doc. RNDr. Josef Fecenko, CSc. (člen) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (člen)
Date of acceptance
2012-11-29
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO