Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce v teoretické části obsahuje základní a zároveň nejdůležitější informace z vybraných dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a komunikační mix. Práce zahrnuje analýzu komunikačního mixu společnosti HELLA stínící technika, s. r. o., dotazníkový průzkum v této oblasti a návrhy řešení v jednotlivých oblastech komunikačního mixu, které přispějí ke zdokonalení komunikačního mixu společnosti.
Theoretical part of the bachelor thesis deals with basic and at the same time the most important information from available sources about marketing communication and communication mix. Thesis contains analysis of communication mix of company HELLA stínící technika, s. r. o., questionnaire in this area and suggestions for solving each part of communication mix, which will lead to improvement of communication mix of the company.
Description
Citation
HOJECKÁ, H. Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Vladimír Hibš, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Mgr. Milan Chytil (člen) Ing. Květoslava Plačková (člen)
Date of acceptance
2013-06-18
Defence
Otázka vedoucího práce: Viz příloha. Odpovězeno. Otázka oponenta práce: Viz příloha. Odpovězeno. Ing. Zuzana Křížová, Ph.D.: Z čeho usuzujete, že je společnost málo známá? Odpovězeno. Ing. Vladimír Hibš, Ph.D., MBA: Kontrolovala jste schopnost společnosti prezentovat se a komunikovat pomocí sítě internet? Odpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO