Strategie elektronického obchodu firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Referee
Mark
P
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato disertační práce pojednává o problematice elektronického obchodu s primárním zaměřením na zákazníky. Důvodem a cílem mé disertační práce je stále větší potřeba a vzrůstající požadavky na tvorbu elektronických obchodů. Výzkum, který byl proveden, dokazuje, že působnost elektronického obchodu má velký význam a bude mít stále větší potřebu budovat širší a rozvinutější sítě virtuálních obchodů. Ve své práci věnuji pozornost samotné problematice elektronického obchodu i problematice CRM. Cílem disertační práce je systémové vymezení nového modelu elektronického obchodu, metodika modelu nového směru elektronického obchodu, návrh vhodné metodiky pro nový směr elektronického obchodování a aplikace nové metodiky strategie a směry elektronického obchodování. Teoretické poznatky uvedené v této práci vycházejí ze zdrojů čerpaných od českých i zahraničních autorů. V mé práci jsou podrobně a detailně popsány jednotlivé kroky a výsledky z praktického průzkumu a doplňujících průzkumů. Je zde krátce pojednáno o vývoji elektronického obchodu, jeho fungování a doporučení jeho dalšího vývoje. Podkladem pro vypracování mé disertační práce bylo studium existujících informačních zdrojů a primární výzkum ve zkoumané společnosti s důležitým postavením na trhu. Práce bude sloužit pro vědu, pedagogické účely, jako příručka pro nově vznikající elektronické obchody a bude základem pro další výzkum a vědeckou práci v oblasti elektronického obchodu.
This PhD thesis deals with the issue of electronic commerce with a primary focus on customers. The reason and purpose of the doctoral thesis is a growing need and increasing requirements for the creation of electronic transactions. Research has been conducted, showing that the scope of electronic commerce is of great importance and will increasingly need to build a broader and more developed network of virtual stores. In the work attention is paid to the very issue of e-commerce and CRM issues. The objectives of thesis are: to define a new model system of electronic commerce, the methodology of the new direction of the electronic business, to propose an appropriate methodology for the new direction of e-commerce and application of new methodologies and strategies of e-commerce trends. Theoretical knowledge in the work is based on various sources by both Czech and foreign authors. In this work are described in detail the steps and results of practical research and exploration. There are discussed the development and operation of e-commerce, and recommendations for the future are suggested. The basis for the development of the doctoral thesis was a study of existing literature, and primary research in a company with an important position in the market. The work is aimed to serve science, educational purposes in education and as a handbook for the emerging e-commerce, and is the basis for further research and scientific work in the field of electronic commerce.
Description
Citation
FRENDLOVSKÁ, D. Strategie elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) doc. Ing. Elena Šúbertová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (člen) prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (člen) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen)
Date of acceptance
2009-11-27
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO