Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem elektronického obchodu a marketingové strategie. Zaměřuje se zejména na zvýšení návštěvnosti jak webových stránek, tak kamenné prodejny lékárny, a jejího obratu. V práci bude zmapována současná situace lékárny pomocí analýz SWOT, SLEPT a Porterova modelu pěti sil a na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů.
This diploma thesis is focused on design and e-commerce marketing strategy. It mainly deals with how to increase traffic on websites and in chemist shop and increase its profit. The thesis will map the current situation of pharmacy using SWOT analysis, SLEPT analysis and Porter’s five forces model. Based on the collected data the appropriated solution will be chosen to achieve the defined goals.
Description
Citation
NOVOSADOVÁ, P. Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-11
Defence
Otázky oponenta diplomové práce – částečně odpovězeno Otázka: Ing. Michele Zhodnocení použitých metod s ohledem na relevantnost dat využitých při stanovení závěrů, volba klíčových slov - částečně odpovězeno Otázka: Ing. Mráček Legislativní úprava marketingové komunikace léčiv, náklady marketingové komunikace - částečně odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO