Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
The Bachelor thesis deals with an analysis and suggestions of marketing strategy for an ice hockey club. The theoretical part concerns itself with the general theory of marketing, specifics and trends of sports marketing. The practical part then analyses the current situation of the club and also results of a questionnaire, which serves as a basis for improving the marketing communications toward fans.
Description
Citation
ADAMÍK, K. Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management v tělesné kultuře
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) doc. PaedDr. Jiří Drnek, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-13
Defence
Ing. Pavel Breinek, Ph.D. - Jakým způsobem jste měřil zvýšení efektivity práce? - ODPOVĚZENO doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA - Jakým způsobem jste chtěl zajistit návratnost dotazníků v pilotním průzkumu? Jaké z vámi navržených opatření považujete za nejrychleji realizovatelné? - ODPOVĚZENO
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO