Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikační strategie pro nakladatelství BizBooks. Nejprve jsou uvedeny základní teoretické poznatky získané z literatury. Na základě analýz je vytvořena komunikační strategie s cílem oslovení nových zákazníků, zvýšení prodeje knih a upevnění pozice na trhu.
The subject of this thesis is a design of a communication strategy for BizBooks publishing. First, the basic theoretical knowledge gained from the literature is presented. Based on the analysis, a communication strategy to reach new customers, increase sales of books and strengthen its position on the market is created.
Description
Citation
KROTKÝ, R. Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-13
Defence
Otázky openenta BP: odpovězeno Otázka: doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. Tématické spektrum knih- zařazení zemědělských knih do oblasti Odpovězeno Otázka: Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. Přístup k návrh vzhledem k vymezenému rozpočtu Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO