Optimalizace elektronického marketingu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.
The content of this work is the elaboration of a model for optimization of electronic marketing for the firm Multisys Přerov. The work is divided into theoretical and practical part. The first is a treatment of the electronic marketing theory. The practical part is focused on the analysis of the current situation and developing a proposal to optimization of electronic marketing.
Description
Citation
PŘIDAL, M. Optimalizace elektronického marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Michaela Beranová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-21
Defence
doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA - Údržba facebookové stránky - odpovězeno RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. - Zkušenosti s řešením - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO