Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře KM Travel a návrhy opatření na zlepšení její úrovně. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníků a kvalita služeb. V praktické části je provedena analýza společnosti KM Travel a vyhodnocení získaných informací z dotazníků. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
This master’s thesis focuses on the analysis of customer satisfaction for a travel agency KM Travel and recommendations for its improvement. The theoretical part deals with basic concepts, such as marketing research, customer, customer satisfaction and quality of service. In the practical part is an analysis of KM Travel and analyze the information obtained from questionnaires. Based on the evaluation are suggested measures and recommendations to increase customer satisfaction.
Description
Citation
ČERVENKOVÁ, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-02-04
Defence
Otázky vedoucího práce byly zodpovězeny částečně. Otázky oponentky práce byly zodpovězeny zcela. Prof. Ing. Marie Jurová, CSc. Hodnotila jste dopad vašich návrhů na věkové skupiny zákazníků CK? Otázka byla zodpovězena částečně. Ing. Tomáš Herálecký, Ph.D. Dotazník k dotazníkovému šetření jste tvořila sama a kolik bylo respordentů? Otázka byla zodpovězena zcela. Ing. Tomáš Herálecký, Ph.D. Prováděla jste výzkum nebo průzkum? Otázka byla zodpovězena zcela. Ing. Petr Bačík, Ph.D. Proč jste volila jako motivaci pracovníků pouze poukázku na wellnes? Jak víte, že právě toto zaměstnanci chtějí? Otázka byla zodpovězena částečně.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO