Návrh marketingové strategie pro firmu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy vyrábějící produkty uměleckého kovářství. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
This thesis is focused on marketing strategy of company, which produces smithery pro-ducts. Thesis includes teoretical informations about marketing strategy, analysis of current situation of company and market situation. On the basis of the analysis are made recommendations and suggestions, which will lead to higher profit of company and also to higher market share.
Description
Citation
ZACHA, Š. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Dostálová (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-10
Defence
prof. Dohnal: Říkáte rozdílnou informaci, než denní tisk prezentuje? Kde je tedy pravda? Skutečně je v daném oboru tak velká konkurence? Jaká je struktura zákazníků? Jaký podíl na zisku má umělecké kovářství a garážová vrata? - odpovězeno Ing. Dostálová: Máte tam i nefinanční návrhy na zlepšení, když jsou ve špatné finanční situaci? - odpovězeno doc. Chalupský: Skutečně jsou zálohy předem v daném oboru klasické? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO