Strategie rozvoje malého podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na strategii rozvoje malého podniku, který se zabývá prodejem outdoorového a sportovního oblečení a vybavení. Součástí práce je formulace teoretických poznatků a zhodnocení současného stavu podniku pomocí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Práce obsahuje návrhy v oblasti marketingu, financí a lidských zdrojů. Na závěr je společnosti navržena strategie rozvoje včetně harmonogramu implementace.
Master’s thesis is focused on development strategy of small company which offer outdoor and sports clothing and equipment. This thesis includes the formulation of theoretical knowledge and assessment of the current condition of the company by analyzing the external and internal environment. The work includes suggestions in the sphere of marketing, finance and human resources. In the end of work there is proposed a development strategy, including a timetable of implementation.
Description
Citation
UNZEITIGOVÁ, P. Strategie rozvoje malého podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Josef Šunka, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-10
Defence
Otázky oponenta diplomové práce - ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Koleňák - V čem je tento e-shop jiný než tisíce ostatních e-shopů? Není drahá strategie snažit se pokrýt úplně všechno? S jakou provozní ziskovou marží firma pracuje? ODPOVĚZENO
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO