Optimalizace webových stránek a strategie prodeje

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci internetového obchodu a strategii prodeje. Oblastí zájmu jsou především fulltextové vyhledávače, on-page, off-page faktory SEO a kanály digitálních medií. Uvedené teoretické příklady jsou demonstrovány na konkrétním příkladu postupu SEO a SEM. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
The diploma thesis focuses on optimization of e-shop and strategy of selling. Main spheres of interest are full text search, on-page, off-page factors of SEO and channels of digital media. These theoretical examples are demonstrated on the example of pocess SEO and SEM. It also includes economic point of view and strategic concept of optimization.
Description
Citation
ŽAMPACH, A. Optimalizace webových stránek a strategie prodeje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen) Ing. Michal Polák, Dr. (člen)
Date of acceptance
2011-06-13
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO