Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Zubr, a. s. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou získaná data zpracována pomocí programu Microsoft Excel a následně vyhodnocena. Výsledkem je interpretace návrhů a doporučení, směřující ke zvyšování spokojenosti zákazníků Pivovaru Zubr, a. s. V teoretické části jsem se snažila podrobněji popsat, jak probíhá marketingový výzkum. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků a souhrnně popsáno marketingové prostředí. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků, jehož výstupem byly informace, na základě kterých byl doporučen návrh na zlepšení pro větší spokojenost zákazníků.
This diploma thesis deals with measuring of customer satisfaction in Brewery Company Zubr, Inc. On the basis of marketing research, the data are processed using Microsoft Excel and subsequently evaluated. The result is an interpretation of proposals and recommendations aimed at improving customer satisfaction Brewery Zubr, Inc. Theoretical part describes the whole process of marketing research. Furthermore are outlined the problems of methodology for measuring customer satisfaction and briefly described the marketing environment. In the practical part of this thesis was designed questionnaire of customer satisfaction. The output of this questionnaire was the information on which the proposal was recommended for improve customer satisfaction.
Description
Citation
COUFALÍKOVÁ, H. Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-11
Defence
Otázky vedoucího odpovězeno Otázky oponenta odpovězeno Doc. Myšková Poznámka k dotazníkovému šetření, zda po statistické stránce jsou získané údaje platné. Odpovězeno. Doc. Bartoš Proč jste ke konci práce nepočítala index spokojenosti zákazníků dle teorie? Na jaká místa byste směřovala zvýšený počet ochutnávek? Odpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO