Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce obsahuje tři hlavní kapitoly. V první části jsou teoretické východiska této práce. Analytickou část, která zachycuje současný stav společnosti a potřebu vytvoření nového komunikačního mixu pro uvedení výrobku. Vlastní návrh pro vytvoření komunikačního mixu tvoří třetí část práce.
This bachelors thesis contain three main chapters. There is theory for the thesis in the first chapter. Analytic part, show actual position of company and requirement for new communication mix. Proposal of new communication mix is in the third part of this thesis.
Description
Citation
KUNDRÁTEK, J. Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) Ing. Libor Benátský (člen)
Date of acceptance
2013-06-18
Defence
Otázka vedoucího práce: Není kladena Otázka oponenta práce: Odpovězeno v plném rozsahu Ing. Bednář: Jak jste vymezil trh pro podnik? Odpovězeno v plném rozsahu Ing. Estélyiová: Jaký bude efekt navrhovaného marketingového mixu? Odpovězeno v plném rozsahu
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO