Diferenciály sportovních vozů

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato práce pojednává o nejčastějších řešeních konstrukce diferenciálů. Část se zabývá důvody k montáži diferenciálů. Další část je přehledem nejčastěji používaných diferenciálů. Poslední část práce je věnovaná diferenciálům u sportovních a závodních automobilů, tj. samosvorným a aktivním diferenciálům.
This thesis deals with the most common differential design solutions. The first part examines the reasons for mounting of differentials. The second part is a summary of the most commonly used differentials. The last part is dedicated to differentials used in sports and race cars, i.e. active and self-locking differentials.
Description
Citation
KIMLOVÁ, A. Diferenciály sportovních vozů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Strojní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Svída, Ph.D. (člen) Ing. Rudolf Franz, Ph.D. (člen) Ing. Přemysl Pokorný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-10
Defence
Zodpovězené otázky oponenta: - Popište možné způsoby změny svornosti v samosvorném diferenciálu. - Popište koncepci hnacího ústrojí transaxle a porovnejte ji s klasickým uspořádáním.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO