Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Moje diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii, se kterou si firma Dosedel Interior s.r.o., vybuduje pevnou pozici na trhu a přiláká nové zákazníky. Součástí práce bude analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Výstupem této práce bude návrh, který má být reakcí na fakta zjištěná v analytické části.
My diploma thesis proposes a marketing strategy which helps Dosedel Inteiror company reach good position on the market and attract new customers. This thesis contains external and internal analyse. The outcome of this work is the proposal which is a reaction on facts found in the analytical part.
Description
Citation
STRUPEK, O. Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-14
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO