Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro softwarovou společnost Lamantine software, a.s. Tato společnost působí v oblasti vývoje software. Konkrétně se tato práce zaměřuje na marketingový výzkum pro produkt Sticky Password, který slouží pro správu hesel a vyplňování formulářů. Důraz je kladen identifikaci konkurenčních produktů, cílových skupin, jejich potřeb a očekávání. Pomocí marketingových nástrojů a nástrojů webové analytiky je provedena analýza marketingového prostředí a dotazníkové šetření.
This diploma thesis deals with marketing research for Lamantine software, a.s. software company. This company operates in the area of software development. Specifically this thesis aims on marketing research for the Sticky Password product, password manager and form filler. The stress is put on identification of competitive products, target groups and segments, their needs and expectations. With the help of marketing tools and web analytic tools the marketing environment analysis and survey are accomplished.
Description
Citation
NÁROŽNÁ, G. Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) Ing. Jan Roubal (místopředseda) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2011-06-13
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO