Návrh komunikační strategie pro SVŠE Znojmo

No Thumbnail Available
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to konkrétně na komunikační strategii daného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí marketingového výzkumu a jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Poté je navržena nová komunikační strategie, která je zaměřená na zvýšení zájmu studentů o nabízené obory.
Master´s thesis focuses on the area of marketing, specifically on the communication strategy of the company. It analyzes the present situation with marketing research and individual analysis and compares theoretical knowledge with reality. Afterwards, new communication strategy is proposed. It is focused on increase of interest of students in offered subjects of study.
Description
Citation
PETERKOVÁ, M. Návrh komunikační strategie pro SVŠE Znojmo [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Eva Rousová, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2013-06-10
Defence
otázky oponenta: odpovězeno otázka: Ing. Josef Veselý, CSc.: Kdo jsou zákazníci a jak s nimi komunikovat? odpovězeno otázka: Ing. Eva Rousová, Ph.D.: Znáte celkovou strategii SVŠE Znojmo? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO