Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového“ se ve své teoretické části zabývá problematikou marketingového výzkumu a charakteristikou města Litomyšl. V praktické části je na základě výzkumu spokojenosti zákazníků a provedených analýz uveden návrh na zřízení nového stravovacího zařízení.
The master’s thesis "Analysis of Customer Satisfaction with Catering Facilities and Suggestion for Setting up a New Facility" in its theoretical part deals with issues of marketing research and characteristics of the town of Litomyšl. The practical part, based on customer satisfaction research and analysis, presents a proposal for setting up a new catering facility.
Description
Citation
BENEŠOVÁ, P. Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-02-05
Defence
otázka vedoucího práce - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno Ing. Schüller - Kolik respondentů bylo zahrnuto do průzkumu? - odpovězeno PhD. Franková - Jak jste řešila otázku kvality personálu, např. z hlediska komunikace? - odpovězeno prof. Svoboda - Jaká je perspektiva vaší práce? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO