Návrh marketingové strategie pro Coop supermarket

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
V této diplomové práci se zabývám návrhem marketingové strategie pro konkrétní organizaci. Pro lepší pochopení problematiky se v první části věnuji teorii, kterou v další kapitole aplikuji do praxe. Cílem této práce je navrhnout a popřípadě implementovat doporučení ohledně marketingových postupů. Cíle bude dosaženo díky strategické analýze.
This diploma thesis deals with a proposal of marketing strategy for real organisation. For better understanding of issues I occupy with theory in the first part, which I put in place in the next capture. The target of this thesis is made a suggestion or else implement marketing process. The target is reached thanks to the strategic analysis.
Description
Citation
MUSILOVÁ, I. Návrh marketingové strategie pro Coop supermarket [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Pavel Duspiva, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-02-04
Defence
Otázky vedoucí práce - nejsou Otázky oponentky práce - zodpovězeno Ing. Mráček: Nemůže být nově navrhované oblečení pro zaměstnance zaměněno s vnímáním konkurenta Globus (stejné barvy)? - zodpovězeno Ing. Mráček: Víte nějakou příbuznost se švýcarským coopem? - zodpovězeno doc. Duspiva: Oblečení, které prezentujete bude pro všechny zaměstnance - i muže? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO