Návrh marketingového mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.
The main aim of this thesis is to analyze the marketing mix of company AUTOMARKET TRUCKS Ltd. The thesis is divided into three main parts. The first part defines the basic theoretical concepts in terms of marketing. The second part presents truck center itself, discusses its customers and the markets where the company operates. The last part contains the proposed changes in the marketing strategy of the company.
Description
Citation
KAŇA, V. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) Ing. Libor Benátský (člen)
Date of acceptance
2013-06-18
Defence
Otázka vedoucího práce: Není kladena Otázka oponenta práce č. 1: Odpovězeno v plném rozsahu Otázka oponenta práce č. 2: Odpovězeno v plném rozsahu Ing. Bednář: Které změny byste provedl v marketingové strategii? Odpovězeno v plném rozsahu Ing. Estélyiová: Zvažoval jste konkrétní formy strategické spolupráce? Odpovězeno v plném rozsahu
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO