Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.
The objective of the thesis is on the basis of theoretical knowledge and fieldwork to conduct a marketing survey, which will evaluate customer satisfaction in the retail store. The results of the survey and analyses will provide necessary documents to develop proposals and recommendations leading to increased customer satisfaction and the objective of the thesis.
Description
Citation
ŠPERKOVÁ, I. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-10
Defence
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta práce: odpovězeno Otázka: Ing. Jiří Michele Výchozí podmínky před zpracováním BP, firemní filozofie firemních řetezců, analýza velikosti nákupu prodejny Odpovězeno Otázka: Ing. tomáš Heralecký, Ph.D. Měsiční náklady energií podniku Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO