Návrh zvýšení spokojenosti zákazníků podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků podniku. Cílem práce je zaměření se na aktuální spokojenost zákazníků podniku Aeronautica Czech republic s.r.o. v městě Brně pomocí dotazníku, a na základě zjištěných informací navrhnout případná řešení pro zvýšení spokojenosti.
This thesis deals with customer satisfaction. The aim is to identify current customer satisfaction of Aeronautica Czech republic s.r.o. in city of Brno using a questionnaire and suggest resolution to increase satisfaction.
Description
Citation
VINKLEROVÁ, M. Návrh zvýšení spokojenosti zákazníků podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Pavla Vejmolová (místopředseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Mgr. Milan Chytil (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)
Date of acceptance
2013-06-19
Defence
Otázky vedoucího bakalářské práce, viz příloha. Otázky oponentky bakalářské práce, viz příloha. 1) Ing. Brychta: Které z Vašich návrhů ke zvýšení spokojenosti považujete za klíčové? Hodnotila jste i aspekty, které přináší hodnotu pro zákazníka? 2) doc. Lajtkepová: Plánujete, že otevřete pobočku v Palladiu v Praze, považujete tento návrh za reálný? 3) Ing. Vejmolová: Považujete název podniku za odpovídající charakteru nabízeného produktu? 4) doc. Lajtkepová: Připomínky: Název práce neodpovídá obsahu práce. Velmi slabá návrhová část práce, ne zcela odpovídající formulovaným cílům.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO