Návrh rozvoje marketingových aktivit realitní kanceláře

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingem ve vybrané realitní společnosti. Úkolem je analyzovat dosavadní stav marketingových aktivit a na základě získaných informací navrhnout opatření ke zlepšení využití marketingových nástrojů. Tento návrh podporují teoretická východiska dané problematiky a analýza celé realitní společnosti, ale i potenciálních klientů a konkurence.
This thesis deals with marketing in a selected real estate company. The task is to analyze the current state of marketing activities on the basis of information obtained suggest measures to improve the use of marketing tools. The support of the theoretical bases of the issue and the analysis of the real estate companies, as well as potential clients and competitors.
Description
Citation
JIRÁKOVÁ, H. Návrh rozvoje marketingových aktivit realitní kanceláře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Realitní inženýrství
Comittee
prof. JUDr. Ivo Telec, CSc. (předseda) Ing. Lubomír Weigel, CSc. (místopředseda) Ing. Boris Biely (člen) Ing. Vítězslava Hlavinková, Ph.D. (člen) Ing. Petr Doležal (člen)
Date of acceptance
2013-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO