Marketingová strategie rozvoje podnikání

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
This master’s thesis tells about marketing strategy of business development. The first section describes marketing as the primary function of modern organisation and its influence on development strategy. The following section of analysis evaluates the effects of external & internal factors on the strategy of development, which is the subject of the last section of this thesis.
Description
Citation
ŠTĚPÁNEK, P. Marketingová strategie rozvoje podnikání [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Dostálová (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-12
Defence
Otázky vedoucího diplomové práce: ODPOVĚZENO Otázky oponenta diplomové práce: ODPOVĚZENO Otázka: Ing. Markéta Dostálová - Existuje množstevní omezení konzultací zdarma? Jak probíhá postup u konzultací zdarma a budete čas konzultací následně nějak kalkulovat v následné ceně. ODPOVĚZENO
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO