Analýza propagace webového portálu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu propagace webového portálu firmy TOPPEX s.r.o. s názvem Krok za krokem k ekonomické samostatnosti. Tento portál firma založila v roce 2012 a na jaře 2013 realizovala pro portál internetovou reklamní kampaň s podporou fondů ESF. Tato bakalářská práce řeší podrobnou analýzu již proběhlé reklamní kampaně na základě tří nezávislých zdrojů dat. Prvním zdrojem jsou dva reporty firem, které internetovou reklamní kampaň realizovaly na svých internetových médiích (měšec.cz a internetové deníky firmy iBillboard.com). Dalším zdrojem dat pro vyhodnocení účinnosti a efektivnosti reklamy byla data Google Analytics. Třetím zdrojem dat byla interní databáze MySQL, která zachycovala postup klientů portálu. Na základě provedených a vyhodnocených analýz byly v bakalářské práci zpracovány návrhy pro další internetovou kampaň portálu pro rok 2014, kdy již firma nebude využívat finanční podporu fondů ESF. Součástí praktické části jsou i cenové návrhy.
This bachelor thesis focuses on the analysis of Web site promotion firm TOPPEX s. r. o called Step by step to economic independence. This site was founded in 2012 and in the spring of 2013 there was an internet advertising campaign with the support of the ESF. This work performs a detailed analysis of advertising campaigns based on three independent data sources. First source were two reports of internet media (Měšec.cz and internet company iBillboard.com). Another source of data for evaluating the efficiency and effectiveness of the ads was Google Analytics data. The third source of data was the internal MySQL database, which captured the progress of clients in the portal. Based on the analyzes in the bachelor thesis were prepared proposals for the next web campaign for the year 2014, when the company will no longer benefit from the financial support of ESF funds. The practical part includes the price proposals, too.
Description
Citation
ŠVARC, P. Analýza propagace webového portálu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-02-06
Defence
Otázky oponenta práce. Odpovězeno doc. Koch Jaký zájem očekáváte ze strany zákazníků? odpovězeno Jsou náklady na kampaň adekvátní z hlediska návratnosti? odpovězeno doc. Kropáč Pro koho je kampaň určena? odpovězeno Je v práci uvedena reakce potenciálních zákazníků? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO