Zastřešení vlakového nádraží

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Cílem práce je návrh nosné konstrukce nástupištní haly vlakového nádraží. Konstrukce je budována nad obdélníkovým půdorysem o rozměrech 63,0 m x 300,0 m se světlou výškou, umožňující pohyb železničních vozidel podle ČSN 73 6320. Příčné vazby dvoulodní haly jsou tvořeny vetknutými sloupy, na které jsou kloubově uloženy příhradové vazníky. Osová vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 4,0 m. V podélném směru jsou sloupy uloženy kloubově, přičemž stabilita sloupů v podélném směru je zajištěna příhradovými ztužidly v rovině střechy a stěn.
The goal of this thesis is structural design of railway station lobby steel roofing. The construction dimensions are 63,0 m x 300,0 m with height adapted for railway vehicles traffic according to ČSN 73 6320 technical standard. The two-bay hall cross coupling consists of lattice trusses mounted on restrained columns. Axial spacing between individual bonds is 4,0 m. In the longitudinal direction the stability of articulated columns is secured by truss bracing placed in the roof and walls.
Description
Citation
OLBERT, J. Zastřešení vlakového nádraží [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
Date of acceptance
2013-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO