Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Hlavním cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi železniční stanicí Pivín a železniční stanicí Bedihošť v km 69,877 – 75,583 na jednokolejné železniční trati č.301 Olomouc hl.n. – Nezamyslice se snahou o maximalizaci traťové rychlosti. Při rekonstrukci je potřeba řešit také železniční přejezdy a železniční zastávku Čelčice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
The main aim of this thesis is to adjust the geometric parameters of colleges and reconstruction of the superstructure in the section between the railway station and railway station Pivín Bedihošť at km 69.877 to 75.583 on the single-track railway main station no.301 Olomouc - Nezamyslice an effort to maximize line speed. When reconstruction is needed to solve a level crossing and railway station Čelčice by applicable law. The renovation will also include renovation of the existing drainage design and technology work.
Description
Citation
FABIÁNOVÁ, L. Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
Date of acceptance
2013-06-13
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO