Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zameriava na vytvorenie marketingového mixu vo firme New Brand, ktorá sa zaoberá úpravou hodvábnych doplnkov. Špecifikuje jednotlivé súčasti marketingového mixu a analyzuje okolie podniku. Navrhuje rozšírenie produktového sortimentu a zameranie na zákazníkov jednotlivcov.
The diploma thesis focuses on create a marketing mix in the company New Brand, which deals with the adjustment of silk accessories. Specifies the various components of the marketing mix and business environment analysis. Proposes to extend the product range and focus on individual customers.
Description
Citation
KOCHANOVÁ, V. Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Helena Musilová (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-09
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO