Algoritmy řízení střídavých pohonů s minimalizací ztrát

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstract
Tato semestrální práce zabývá problematikou řízení střídavých pohonů reluktančněsynchronního typu s důrazem na energeticky efektivní řízení. Práce obsahuje popis synchronního motoru s permanentními magnety a reluktančním momentem a vektorového řízení. Na modelu motoru jsou pak odzkoušeny navržené řídící algoritmy. Algoritmy jsou pak mezi sebou a algoritmem pro řízení synchronního motoru bez reluktančního momentu porovnány.
This semestral thesis deals with issues of controll of alternating current drives of reluctance-synchronous type with interest on energy efficient controll. Thist hesis contains description of permanet magnet synchronous machine with reluctance moment and vector controll. On the model of the motor are than designed algorims tried. Algoritms are than between each other and algorithm of of controll of synchronous machine withount reluctance moment compared.
Description
Citation
DŽAMA, I. Algoritmy řízení střídavých pohonů s minimalizací ztrát [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automatizační a měřicí technika
Comittee
prof. Ing. Karel Hájek, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Blaha, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Petr Fiedler, Ph.D. (člen) Ing. Marie Havlíková, Ph.D. (člen) Ing. Radek Štohl, Ph.D. (člen) mjr. Ing. Václav Křivánek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
Student obhájil bakalářskou práci s výhradami.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO