Návrh marketingového plánu wellness centra

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
This thesis deals with the marketing analysis of the company and appropriate proposals for strengthening the competitiveness and future growth of the company. The thesis is divided into three parts. The first part deals with theoretical knowledge in the field of marketing. The second part is an analysis of the current state of society. Based on the analysis, proposals and measures that are the target of this work, which will improve the company's position on the South Moravian market.
Description
Citation
HLAVENKOVÁ, M. Návrh marketingového plánu wellness centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Zemánková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-25
Defence
Otázka vedoucího - odpovězeno Otázka oponenta - odpovězeno Ing. Groligová: Jaký bude rozhodující faktor poptávky po této službě? - odpovězeno doc. Sojka: Nebylo by lepší k vašim návrhům uvést i pesimistickou a optimistickou variantu? - odpovězeno Ing. Brychta: Jsou všechny aktivity firmy ziskové? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO