Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce je provedení marketingového průzkumu kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti a zmapování povědomí zákazníků o produktové řadě XL-S Medical. Tento průzkum je postaven na jednorázovém osobním dotazování, z něhož jsou analyzovány výsledky. Na základě těchto výsledků jsou navrhnuta opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti produktů XL- S Medical.
The subject of the thesis is design a marketing survey of purchasing behavior in weight-loss products and mapping of customer awareness of product line of XL-S Medical. This survey is based on a single personal interviews, from which the results are analyzed. Based on these results, the suggested measures that will lead to an increase of merchantability XL-S Medical.
Description
Citation
ALEXOVÁ, V. Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-16
Defence
Otázky vedoucího diplomové práce – odpovězeno Otázky oponenta diplomové práce – odpovězeno Otázka: prof. Stávková Jaký byl vzorek respondentů - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO