Motivace pracovníků zákaznických center

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce má za cíl zvýšit kvalitu práce telefonních operátorů a členů kurýrní sítě společnosti Mediaservis s.r.o., která poskytuje jedinou alternativu České pošty s.p. z pohledu celorepublikového poštovního operátora a zároveň zajišťuje outsourcing služeb zákaznické podpory. Teoretická část práce je věnována studiu pracovní motivace, systémům odměňování a nepeněžním faktorům, ovlivňující výkon pracovníků. V praktické části jsou vypracovány návrhy na změnu stávajícího motivačního programu, které vychází z poznatků dotazníkového měření na pracovišti.
This thesis aims to increase the quality of telephone operators work and messenger network of the Mediaservis company, which competes to Czech Post and provides customer service outsourcing. The theoretical part of thesis is aimed to work motivation, wage-payment systems and employee benefits. The theory is applied in the second part of thesis, which brings suggestions to improve actual motivation system. Solutions are based on company and employee research.
Description
Citation
TRNKA, M. Motivace pracovníků zákaznických center [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
otázka vedoucího práce - zodpovězeno otázka oponenta - zodpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. - Řešíte problém fluktuace ve firmě? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO