Internetový marketing elektronického obchodu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
V diplomové práci se budu zabývat internetovým marketingem pro nově vzniklý elektronický obchod zabývající se prodejem kabelek. V práci bude popsán teoretický základ, který bude použit jako východisko pro zpracování jednotlivých analýz a následného návrhu strategie internetového marketingu tak, aby po uskutečnění návrhu bylo dosaženo zlepšení situace elektronického obchodu z hlediska konkurenceschopnosti a rozšíření obchodu do povědomí zákazníků.
In this master’s thesis I will be dealing with internet marketing for recently established e-shop which sells handbags. In the thesis the theoretical basics will be described, which then will be used as a starting point for creating individual analysis and for the following-up internet marketing strategic concept, so that the realization of this draft could improve the current e-shop situation and to help with boosting thee-shop’s competitive abilities and making the customer awareness of the e-shop better.
Description
Citation
STEKLÁ, I. Internetový marketing elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Markéta Draxlová (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2014-06-18
Defence
Otázka oponentky: odpovězeno Ing. Dydowicz: Kde bude umístěna databáze? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO