Komunikační strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.
The main subject of the thesis "Communication strategy of company" is analyzing the current state of the communication mix, based of the analysis result and marketing re-search to design a suitable communication mix. The thesis is divided into three main parts. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of important marketing concepts, communication mix, marketing environment and marketing re-search. The second part introduces basic information about reconditioning a studio and analyses the external and internal environment and based on marketing research the suit-able segment is chosen. The last part of the thesis evaluates the current state of the communication mix and based on the results of the second part of the thesis a new communication mix of reconditioning studio Figuraline is proposed.
Description
Citation
BROKLOVÁ, J. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Markéta Draxlová (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2014-06-16
Defence
Otázka oponenta práce - odpovězno. prof. Režňáková - Vysvětlete mi neexisteni cizích zdrojů a právní formu FO zahrnuté ve slabých stránkách podniku? A proč jste uvedla nestálou politickou situaci do swot analýzy? Ing. Draxlová - Zaměřovala jste na konkrétní cílovou skupinu? Myslíte si, že zvolená reklama tomu odpovídá? Měla jste v práci i cílenou reklamu na vybraný segment? doc. Putnová - Čim se chce daná společnost odlišit od ostatních center? Zdůrazňovala byste kvalitu a historii společnosti? Zaměřujete se i na doplňkové služby? Ing. Veselý - Jak byste došla k tomu, která strategie (z analýzy swot) je pro podnik nejvhodnější? Byla swot analýza nějak ohodnocena číselně dle významnosti?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO