Řadový čtyřválcový motor sportovního vozu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem závodního čtyřválcového motoru pro použití v závodech rallye s požadavkem nízké hmotnosti celé konstrukce, a to za použití vybraných pravidel kategorie Super 2000. Výpočtová část je primárně zaměřena na pevnostní kontrolu klikového hřídele a výpočtu torzního kmitání.
Master´s thesis deals with design of four cylinder race engine for rally application with requirement of small construction weight, by using specific Super 2000 regulations. Calculation analysis is mainly focused on crankshaft stress analysis and torsion vibration.
Description
Citation
ŠOPÍK, L. Řadový čtyřválcový motor sportovního vozu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
Diplomant uspěšně presentoval výsledky své diplomové práce přičemž byly zodpovězeny otázky oponenta. Dále diplomant odpověděl na tyto otázky: - proč jste využil pří výpočtu torzního kmitání alytických metod? - co Vás vedlo k použití externího olejového čerpadla a jaké průtočné množství chladícího média jste uvažoval?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO