Návrh marketingové strategie pro firmu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se soustředí na návrh marketingové strategie pro nově vzniklou firmu WAXEXPERT s.r.o. zabývající se čistěním interiérů automobilů. Teoretická část práce pojednává o marketingu a marketingovém plánování. V praktické části, jsou zpracovány konkrétní návrhy marketingové strategie a prezentace firmy pro zákazníky.
This thesis focuses on the proposal of marketing strategy for the newly formed company WAXEXPERT s.r.o. engaged in cleaning car interiors. The theoretical part deals with marketing and marketing planning. In the practical part, are prepared concrete proposals marketing strategy and company presentations for customers.
Description
Citation
RYTINA, D. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Zemánková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-12
Defence
Otázky oponenta - zodpovězeno 1) doc.Chalupský - jakým způsobem by jste posoudil, že se povedlo zvýšení povědomí? Proč máte lhůtu na udržení zákazníků tři roky? Jakým způsobem ohodnotíte udržení zákazníků?- Zodpovězeno 2) Zemánková, PhD. - procentuální vyjádření nákladů. Zůstala by firma v roce realizace v zisku? - Zodpovězeno 3) Heralecký, PhD. - Jaké očekáváte navýšení tržeb? - Zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO