Návrh úpravy marketingového mixu hotelu vedoucí ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá úpravou marketingového mixu hotelu Fit v Přerově, a dle této úpravy předkládá návrh vedoucí je zvýšení konkurenčních schopností podniku. Práce srovnává teoretická východiska se skutečností v hotelu, charakterizuje a popisuje možnosti její změny a způsoby, kterými lze dosáhnout větší úspěšnosti v oboru a oblasti. Analytická část popisuje především vnitřní a vnější okolí podniku, které ovlivňuje jeho činnost, za účelem vytvoření návrhu, který by měl vést ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu a k upevnění pozice firmy na trhu.
This diploma thesis deals with a change of the marketing mix at hotel Fit Přerov, and according to this change shall submit a proposal to increase the competitiveness of the company. The thesis compares the theoretical knowledge with the reality of the hotel, characterizes and describes suggestions and options, in which it can achieve bigger success in the industry and region. The analytical part primarily describes the internal and external environment of the hotel, which influences it, in order to create a proposal that should lead to increase competitiveness of the hotel and strengthening its position in the market.
Description
Citation
HUBKOVÁ, I. Návrh úpravy marketingového mixu hotelu vedoucí ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
otázka vedoucího práce - zodpovězeno otázka oponenta - zodpovězeno Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. - Proč se hotel nesnaží nalákat klienty ze stran rodin s dětmi? - zodpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. - Má Přerov strategii rozvoje, která by mohla hotelu pomoci? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO