Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek
Loading...
Date
Authors
ORCID
Advisor
Referee
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Zjistit současný stav firmy a podat následná východiska, jež by měla za cíl budoucí růst podniku. Cílem mé práce je vytvořit návrh marketingového mixu. Dílčími cíli je identifikovat faktory působící na chod firmy a zhodnotit, zda existují případné cesty, pomocí kterých by se docílilo lepší situace firmy na českém trhu.
This bachelor’s thesis is aimed on the optimal design of the marketing mix. Analysis of the current status of the selected company and file a subsequent basis, which should aim to future business growth. The aim of my work is to compare the current factors affecting the operation of the company, and to assess whether there are any ways through which would achieve a better situation of the company on the Czech market.
This bachelor’s thesis is aimed on the optimal design of the marketing mix. Analysis of the current status of the selected company and file a subsequent basis, which should aim to future business growth. The aim of my work is to compare the current factors affecting the operation of the company, and to assess whether there are any ways through which would achieve a better situation of the company on the Czech market.
Description
Citation
DOSEDLOVÁ, P. Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Účetnictví a daně
Comittee
doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. (předseda)
JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (místopředseda)
Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen)
Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen)
Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-24
Defence
Oponent - 1. Proč jste si vybrala tuto firmu pro zpracování bakalářské práce, co Vás na ní zaujalo? - zodpovězena
Oponent - 2. Předpokládá firma v nejbližší době (do dvou let) expanzi na zahraniční trhy nebo se bude realizovat pouze v tuzemsku? - zodpovězena
Oponent - 3. Jaké jsou další možnosti spolupráce se studenty Obchodní akademie v Kostelci nad Orlicí? - zodpovězena
Vedoucí práce - Myslíte si, že navrhovaná finanční odměna 2000 Kč (kap. 3.4.4 Vytvoření nového loga společnosti) bude pro "návrháře" loga dostatečnou motivací? - zodpovězena
doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. - Vztah k dané firmě- zodpovězena
Ing. Marie Jakubcová. Ph.D. - Která navrhovaná možnost má předpokládanou nejvyšší účinnost- zodpovězena
Ing. Marie Jakubcová. Ph.D. - Str. 58 realizace využití navrhované služby - zodpovězena
Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. - Bariery pro expanzi na trh v Polsku, jazyková bariéra- zodpovězena
Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. - Co zahrnuje správa navrhovaného webu- zodpovězena
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení