Analýza a návrh elektronického obchodu firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
This bachelor thesis analyzes and suggestions a new e-commerce of a firm. What are the options currently in implementation and marketing promotion of online store. Selecting an optimal design solution for the business with protective working aid, working clothes and shoes, it´s implementation and successful launch on the online market. In the first part of this bachelor´s work we will introduce some theoretical things and in the second part we will use it for creation of e-commerce. The result is the fully functional online store, which makes an economic profit.
Description
Citation
ŠPIČKA, V. Analýza a návrh elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-26
Defence
Otázka oponenta - odpovězeno Ing. Ptáček: Co konkrétně navrhujete jako online marketing? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO