Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků společnosti Plastia s.r.o. a zjistit úroveň využití dat o spokojenosti zákazníků v procesním řízení vývoje.
Bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction. The aim of the thesis is to analyze the satisfaction level of customers Plastia Ltd. and determine the level of data application on customer satisfaction in managing the development process.
Description
Citation
HAVLENOVÁ, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) prof. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-19
Defence
Otázky oponenta práce - částečně zodpovězeno Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. Otázka: Který z návrhů uváděných v práci bude nejproblematičtější zavést do analyzované společnosti (nejenom z finančního hlediska) ? - zodpovězeno prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA Otázka: Objasněte popis "legend" uváděných v grafech práce. Vysvětlete význam absolutních hodnot uváděných na str. 45, u otázky č. 20. - částečně zodpovězeno doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. Otázka: Vysvětlete rozdíl mezi primárním a sekundárním výzkumem, a který z uvedených výzkumů byl v práci využit? - částečně zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO