Studie řízení služeb podnikatelského subjektu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na řízení služeb podnikatelského subjektu a zabývá se analýzou služeb cestovní kanceláře ABC, s. r. o.. Teoretická část zahrnuje výklad pojmů, marketing služeb a řízení kvality služeb. Praktická část obsahuje vlastní analýzu a následné vyhodnocení s návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření ke zlepšení stávající kvality služeb, která by vedla nejen k větší spokojenosti zákazníků, ale i ke zvýšení počtu prodaných služeb.
The thesis is focused on service management business entity and deals with the analysis of the travel agency ABC Ltd. Theoretical part involves the interpretation of concepts, marketing services and quality management services. The practical part contains an analysis and subsequent evaluation of proposals for amendments. Aim of this work is to propose measures to improve the quality of existing services, which would lead not only to greater customer satisfaction, but also to increase the number of services sold.
Description
Citation
MARKOVÁ, S. Studie řízení služeb podnikatelského subjektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-20
Defence
prof. Ing. Marie Jurová, CSc.: Jakou očekáváte návratnost dotazníků, které navrhujete rozesílat zákazníkům po absolvování zájezdu? - zodpovězeno částečně Jakou formou je dotazník zasílán? - zodpovězeno Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D.: Jak jste přistupovala k tvorbě dotazníku a máte případně již zpětnou vazbu z použití tohoto dotazníku? - zodpovězeno Na základě čeho jste vymezila cílovou skupinu? - zodpovězeno Čím se bude společnost ve své nabídce odlišovat od konkurence? zodpovězeno částečně doc. Ing. Milan Dvořák, CSc.: Proč se společnost za patnáct let své působnosti nerozrostla více a jaké faktory na tuto společnost nejvíce působí? - zodpovězeno částečně Jak jste pracovala s publikací od Horovitze, které konkrétní myšlenky jste převzala a v čem Vás tato literatura obohatila? - zodpovězeno částečně Ing. Pavel Mráček, Ph.D.: Kam byste umístila jednotlivé navržené reklamní materiály a jak vysoké náklady uvažujete, že by firma musela vynaložit? - zodpovězeno částečně
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO