Návrh marketingové strategie firmy BRUNENSIS.cz, spol. s r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro konkrétní společnost. První část práce je věnována teoretickým východiskům, pro lepší pochopení dané problematiky, na což je v praktické části navázáno analýzou makroekonomického a mikroekonomického prostředí. Závěrem jsou uvedeny návrhy pro vylepšení marketingové strategie.
This diploma thesis deals with a proposal of marketing strategy for existing organization. The first part contains the theoretical basis for better understanding of the issue, on which the practical part is based. Practical part consists of the analysis of the macroeconomic and microeconomic environment. In the final conclusion are presented the concrete proposals of improvement of the marketing strategy in the company.
Description
Citation
JAROŠ, M. Návrh marketingové strategie firmy BRUNENSIS.cz, spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-11
Defence
Otázka oponenta - odpovězeno RNDr. Chvátalová: jak jste identifikoval slabé stránky? - odpovězeno Ing. Karas: Jak jste vyčíslil náklady? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO