Elektronický obchod firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu a marketingové strategie společnosti Crhák s.r.o. Analyzuje současný stav elektronického obchodu a porovnáním s moderními trendy a vývojem v oblasti e-commerce, přináší řešení na kvalitnější marketingovou propagaci a optimalizaci systému.
Bachelor thesis creates a proposal of e-commerce business and e-marketing strategy for company Crhak Ltd. It analyzes the current state of e-commerce and with comparison to modern trends and developments in e-commerce brings a solution for better marketing strategy and optimalization for system.
Description
Citation
SMOLÍK, L. Elektronický obchod firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA (předseda) prof. RNDr. Zdeněk Pospíšil, Dr. (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Zdeněk Brož, Ph.D. (člen) Ing. Petr Sedlák (člen)
Date of acceptance
2014-06-27
Defence
1) Otázky vedoucího: odpovězeno. 2) Otázky oponenta: odpovězeno. 3) doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA: Jaké CRM strategie jste uplatňoval ve Vaši BP. Podle jakých pravidel byla provedena segmentace trhu ve Vaši BP. Byly určeny cílové skupiny? Jak jste stanovil techniky komunikace ve Vaši BP. Jakým způsobem byla provedena analýza zákazníků uvedená ve Vaši BP. Jakým způsobem byla provedena analýza konkurence. Jaká konkurenční strategie byla v práci použita. Popište Porterův model. Jakým způsobem byla získána data. Byly provedeny analýzy odpovídající záměru BP? Popište technologické aspekty (konkrétní kriteria) elektronického obchodu. Jak byla v práci řešena problematika uživatelská správy. Co jste Vy sám vytvořil v daném elektronickém obchodě. Kde je v práci provedena analýza zákazníků? doc. Dr. RNDr. Zdeněk Pospíšil: Používá se Váš vytvořený elektronický obchod v praxi. Ing. Zdeněk Brož, Ph.D.: Jak je v práci řešena SEO optimalizace. Je stanoven časový rámec této optimalizace. Jaké byly použity metody SEO optimalizace.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO