Podnikatelský záměr pro prodej vína

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá prodejem vína z nové odrůdy révy vinné, která se nazývá „Marlen”. Teoretická část se týká oblasti podnikatelských plánů a způsobu jeho zpracování se zaměřením na danou problematiku. Praktická část se týká konkrétních opatření a nástrojů pro úspěšné sestavení podnikatelského záměru, jímž je zavedení prodeje nového vína do prodeje.
The aim of this work is to develop a business plan, which is engaged in sale of new wine grape varieties, called "Marlen". The theoretical part is in the field of business plans and the manner of treatment with a focus on the issue. The practical part includes specific measures and tools for a successful business plan, which is to establish sales of new wine into sales.
Description
Citation
ZBOROVSKÁ, P. Podnikatelský záměr pro prodej vína [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-26
Defence
Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Groligová: Dodá Mendelova univerzita tolik lahví? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO