Návrh komunikační strategie pro společnost podnikající v gastronomii

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je návrh změn v komunikační strategii podniku působící v oblasti gastronomie. Na základě realizované analýzy stávajícího stavu byla navrhnuta žádoucí opatření podporující vytyčenou strategii podniku.
The main goal of this work is to design transformation in the communication strategy of the company operating in the field of gastronomy. The work suggests the appropriate measures designed to establish a strategy to support the business based on the analysis of the current company state.
Description
Citation
ČERNÝ, F. Návrh komunikační strategie pro společnost podnikající v gastronomii [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2014-06-19
Defence
otázky vedoucího: zodpovězeno Ing. Radek Doskočil, Ph.D.: Jaká je kapacita restaurace, průměrná obsazenost, rozvržení návštěvnosti v rámci dne a v rámci roku? - zodpovězeno prof. Ing. Marie Jurová, CSc.: Kolik procent návštěvníků restaurace tvoří studenti? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO