Návrh marketingové strategie firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce je dosažení konkurenceschopného podniku pomocí zpracované marketingové strategie. Navržené marketingové strategie se zpracují na základě vyhodnocení dosavadní situace a příležitostí pro uskutečnění.
The thesis aims to achieve competitive business by handling marketing strategy. The proposed marketing strategy process based on evaluation of the current situation and opportunities for implementation.
Description
Citation
PFEFFEROVÁ, Z. Návrh marketingové strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-16
Defence
otázky vedoucího práce - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. - Záleží cena vstupu na pozvané kapele? Jak cenu stanovíte? - odpovězeno doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. - Uveďte zdroje informací pro zpracování strategické analýzy. - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO