Návrh marketingového mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
This bachelor thesis is focused on the marketing mix of company ZEMAN Váhy s. r. o. The theoretic part deals with the definitions of marketing, marketing mix and marketing analysis. The analytical part contains analysis of the marketing mix of selected company and marketing analysis. The proposal part contains proposals for improvement.
Description
Citation
NĚMCOVÁ, M. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-25
Defence
Ing. Beneš: Jak společnost přijala jednotlivé návrhy zpracované v práci? - zodpovězeno Ing. Beneš: Byla provedena analýza zákazníků? - zodpovězeno Ing. Beneš: Provádí sama společnost analýzu zákazníků? - zodpovězeno doc. Fedorová: Proč by měla společnost nadále pokračovat ve své stávající produkci? - zodpovězeno námitka prof. Rejnuš: Dílčí cíle by měly být stanoveny jinak.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO