Strategie rozvoje malé firmy - autoservisu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá stratégiou rozvoja malého podniku. Cieľom praxe je navrhnúť stratégiu rozvoja, ktorá bude uplatnená v praxi. Zvláštna pozornosť je pri návrhu venovaná analýze prostredia v ktorom podnik pôsobí. Na základe zozbieraných údajov je vyhodnotený a vybraný najlepší variant rozvoja.
This thesis focus on development strategy of small business. Intension is to propose practical development strategy, which will be applied in practice. Particular consideration was devoted to the analysis of the market in which it operates. Based on the collected data have been made analysis and selected the best option of development.
Description
Citation
ŠPANÁR, T. Strategie rozvoje malé firmy - autoservisu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Kubíčková Lea, Ph.D. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
Otázky oponenta práce: odpovězeno Otázka doc. Ing. Kubíčková Lea, Ph.D.: Co znamenají čáry v mapě rizik? Jak jste si hranice rizik určil? Na straně 51 máte organizační strukturu - proč je v ní zahrnuta paní účetní, když uvádíte, že pracuje na živnost? odpovězeno Otázka PhDr. Franková Emilie, Ph.D.: Počítáte do budoucna s větším početem pracovníků ve firmě? Připravujete si studenty k budoucímu zaměstnání? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO