Rozvoj komunikačního mixu produktu společnosti GE Money Bank

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Bakalářskou práci jsem zpracoval pro společnost GE Money Bank, a. s., která působí na českém trhu jako poskytovatel finančních služeb. Cílem práce je odhalení nedostatků používaných marketingových metod. Na základě analýzy a dotazníkového průzkumu obsahuje návrh na rozvoj marketingových aktivit.
This bachelor thesis deals with marketing problems of bank services. Bachelor thesis I worked for GE Money Bank, as, which operates on the Czech market as a provider of financial services. The goal is a detection of an embarrassment of marketing methods. Based on the analysis and the questionnaire survey includes a proposal for the development of sales and marketing activities.
Description
Citation
NEKUDA, J. Rozvoj komunikačního mixu produktu společnosti GE Money Bank [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
prof. Ing. Dušan Baran, CSc. (předseda) JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) JUDr. Naděžda Vrbková (člen)
Date of acceptance
2014-06-23
Defence
Otázky vedoucího bakalářské práce - odpovězeno Otázky oponenta bakalářské práce - odpovězeno Prof. Ing. Dušan Baran, CSc.: Nový běžný účet - proč má nízký přínos pro tvorbu zisku? Proč je školení osobních bankéřů zařazeno u vlivu na vysoké náklady a vysoký zisk? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO